בלוג לזכר נאור קאלו

בלוג לזכר נאור קאלו

** השבת אין משחק **

שלום רב,
בימים כאלו הכדורגל יכול לחכות...
לאור המצב הביטחוני בדרום וגיוס חיילים מאזורנו, החלטנו שלא לקיים את משחקי הליגה האזורית בכדורגל שאמורים להתקיים השבת- 10.1.09.
*******

******** א ו פ ס י י ד *********

שבת שלום קוראים יקרים עם מדור אופסייד.
מערכת אופסייד מחזקת את ידי תושבי הדרום וכוחות הביטחון שעושים יום ולילה בהגנה על ישובי עוטף עזה.

בשבת יצאנו למשחק חוץ קשה בגבע כרמל.גבע קבוצת צמרת ניצחה אותנו בבית בסיבוב הראשון ומילותיו של בלמה כי "גם בגבע הם יתנו לנו בראש" נחרטו עמוק בזיכרון הקולקטיבי.
למשחק הגיע כתגבור היהלום שעליו אמר אלוני "במקרה הזה השפן שולף מהכובע קוסם" .
המשחק התחיל כאשר הדייגים שולטים במגרש אולם גבע סיכנו את שערנו בהתקפות מתפרצות ונדנדת ההזדמנויות בשתי הצדדים הייתה בהחלט שקולה.
לאחר כ 20 דקות העביר תום כדור רוחב,לוי פתח רגליים ואיילון קאלו הרשית את הראשון 1:0 לדייגים לאחר מבצע קבוצתי מדהים.
מאמצי האורחים להשוות צלחו שבע דקות לסיום המחצית לאחר קרן מוצלחת וכבר 1:1 תוצאת מחצית.
עם תחילת המחצית השנייה נכנס כתבכם המסור בניסיון להחזיר את היתרון וכבר לאחר כדקה הרים קרן מוצלחת לתום יהלום שדחק פנימה,שער...האומנם..לא! שופט המשחק מאיר ברקו האגדי שחזר למגרשים לאחר היעדרות של שלוש שנים פסל את השער בטענת שווא כי בוצעה עבירה על השוער,או כמו שברקו אומר "אני בטוח בוודאות שאולי הייתה עבירה" מחאות הדייגים לא עזרו והתוצאה עדיין 1:1
המשחק נמשך בקצב מהיר ושוטף כאשר שתי הקבוצות מרבות להחמיץ ותוצאת תיקו נוספת עמדה באוויר...
לקראת סיום המשחק פרץ היהלום הוכשל ובעט תוך כדי נפילה לחיבורים 2:1 לדייגים....האומנם...לא!ברקו שוב פוסל את השער בטענה כי העבירה בוצעה לפני השער (הלו באיגוד לא שמעו על חוק היתרון).
היהלום הניח את הכדור לבעיטה חופשית מול החומה של גבע,שום צרצור לא נשמע ושום רחש לא עבר,כולם היו דרוכים לראות האם יעשה צדק עם הדייגים...היהלום רץ הכניס את הרגל ובעט בכל הכוח לתוך השער,כשהוא מרעיד את הרשת העליונה וקובע 1:2 וניצחון מוצדק על גבע .הנקמה הושלמה הדייגים לקחו את שלושת הנקודות במבצר של גבע!!

מן הקרוון
בהנהלת הקבוצה דנו בעתירות של שני שחקני הרכב בכירים שם קוד "צילי וגילי" לגבי הפרטת הכביסה. בעתירה נאמר כי שחקני ההרכב הראשון מתלכלכים ומזיעים הרבה יותר משחקני הספסל ולכן זורקים גם הרבה יותר כביסה בשבוע ומשלמים "מס הכבסה" גבוה יותר ,מנגד נטען על ידי שחקני הספסל שרובם הגדול כבר מעל גיל 35 וממילא כבר בזמן הקרוב יצא חלקם הגדול לפנסיה על מנת שיוכלו לעסוק בשבתות בתחביבים מעניינים כגון איסוף בולים,צבעי ידיים,וצפייה עם הילדים בקלטות של יובל המבולבל.
בדיון נזרקה לחלל האוויר שאלה תמימה מאחד הנוכחים לגבי העותרים הסדרתיים האם "צילי וגילי" גם הולכים ביחד לשירותים.
בסעיף סגור נוסף נערך בירור לשחקן בכיר שנתפס על חם לאחר שנתקע עם שק כביסה בתוך מנהרה שחפר מתא הכביסה שלו הישר לתוך הפאב על מנת להתחמק מתשלום על הכביסה.בדיון נאמר לשחקן כי לא מקובל על ההנהלה התנהגות זו וכי שחקנים שלא יצייתו למאמן ויוכלו סופגניות בחנוכה עלולים למצוא את עצמם שוב תקועים עם הכרס בתוך הדפנות הצרות.
מחר יום שבת אנו מארחים את בית חנניה במגרש המקומי.המשחק יערך בשעה 11:00 הקהל מוזמן לעודד.

ולסיכום 2008 נאמר כי הייתה זו שנה קשה,שנת מיתון,מלחמות,קסאמים,הפיכות,רעב ,דיכוי,שירים של שייקה בעלון ,והגרוע מכל.. מס על הכביסה
חברים קחו הכול בפרופורציות..
שנה טובה ושבת שלום

יריב